manduuuw

en blogg om min vardag .

zup

Kategori: Allmänt

vilken helg det vart!
i fredags efter jobbet och mycket stress mötte jag upp Samuel. Vi käkade lite mat någon timma senare gick vi mot konsert och kongress för att se på maggio, 5e gången för mig och fortfarande lika bra:) efter maggio drog vi till stan och satte oss vid ågatan bar för några drinkar! hade en väldigt trevlig kväll med Samuel och hans kompisar :)

I lördags var jag på ikano med eve och hennes syskon. dagen var stressig men de lugna ner sig senare hehe. Åkte till norrköping på kvällen för utgång på puls, hade en väldigt rolig kväll. Slutade med att clara och eve åkte hem och jag åkte vidare själv på efterfest med några andra kompisar. Vaknade upp och var typ fortfarande full. vinglade hem till becka för en bakispizza, bästa kollegan<3

Aja summan av kardemumman en grym helg! :)

 
 
Kommentera inlägget här: