manduuuw

en blogg om min vardag .

Helgen

Kategori: Allmänt

i fredags åkte jag till natta där även clara var. vi myste med lite gött och njöt av tillvaron helt enkelt. lite senare på kvällen kom gustav och marcus, en väldigt trevlig kväll iallafall!

i lördags mötte jag upp natta så åkte vi och kollade på fotboll, och sen innebandy och efter det åkte vi hem till mig . käkade lite grillat sen fick vi skjuts till heidi där vi började dricka lite och bara hade de riktigt trevligt, tills de spåra med allsång och roligt häng helt enkelt! vi drog till ågatan vid ett eller nåt, vi gick till 55an och var där ett tag innan vi käka och sedan gick hem till heidi och däcka jävligt skönt faktiskt!





på söndagsmorgonen gick vi och handlade lite frulle sen gick vi till thai thom för lyxfrulle med pannkakor, bacon, äggröra och glass osv, riiiiiktigt gööööött! sen slutade dagen med att mamma kom och hämtade mig så åkte vi till syster för att fira de som fyllt nu i maj med hela släkten. 



Kommentera inlägget här: