manduuuw

en blogg om min vardag .

fredag

Kategori: Allmänt

igår var jag som sagt på vårdcentralen för att kolla upp om jag har någon allergi eller så, eftersom jag har världens förkyldning, den är inte riktigt som en vanlig förkyldning, har även världens jobbigaste hosta som inte ger sig. de kollade iallafall lungorna osv, sen tog de även blodprov, så nästa vecka får jag veta om det är allergi eller inte och är det de så måste jag dit för att se vad för allergi jag har, mindre roligt att må såhär, är riktigt uttråkad på att vara hemma, visst skönt att kunna sova ut men ändå jobbigt att vara hemma! fick iallafall lite medicin som förmodligen ska hjälpa mig må bättre, men de är sånt som märks!

just nu sitter jag äntligen i mitt rum, men blir snart utkastad ur de eftersom dom håller på att installera fiber, kommer bli så jävla skönt med snabbt internet sen;) senare idag ska vi åka till syster för att fira tilda som blir 11år min största prinsessa! grattis mosters hjärta ♥

 
Kommentera inlägget här: