manduuuw

en blogg om min vardag .

I lördags blev de success . HAHAH

Kategori: Allmänt

Gud vad snabbt tiden går, om ca 1 vecka har jag jobbat på väldens bästa förskola i ett halvår.. Och längre blir de, dock har man 5 arbetsdagar kvar sen jobbar man inte förns augusti igen, skönt med ledighet men dock inte skönt att vara utan pengar eftersom jag inte kan spara hehe.. Och om 10dagar är de bråvalla, såååå jävla taggad!! 

Helgen som varit har vart grym, firade min älskade Eva som tog studenten med fet utgång. Bakis som fan, beslöt att följa med till sommarstugan för att ta de lugnt, slutade med att jag åkte hem på kvällen för att köra en lugn utgång som slutade med flera flaskor vin och efterfest till 6-7 på morgonen, mådde skit igår kan jag ju säga.. Men jävligt grym helg med de bästa! 

Nu ska jag sova så jag orkar med att jobba kortdag imorgon :) puss på er och mitt grymma liv, NOOOOT, hehe onödig text här nere bara för att lixom, mm hörs då 





Kommentera inlägget här: