manduuuw

en blogg om min vardag .

Bråvalla och resten av veckan

Kategori: Allmänt

Bråvalla va gryyyymt! Veronica maggio, axwell /\ ingrosso och Petter va de grymmaste.. Dock avbröts Petters spelning pga åska och spöregn. Härliga dagar med bra folk och alkohol i mängder. 
Efter bråvalla när jag kommit hem sov jag några timmar innan vi fick gäster. Lite senare kom Clara hit så åkte vi till stan och käkade och sen kollade vi på bio, såg 22 jump street, as feeeet så att säga! 
I måndags åkte natta och jag till Motala för att checka av måndagsklubben, jävligt roligt faktiskt :) 

Tisdagen va en bakis dag deluxe, sov flera gånger om dagen haha, mådde verkligen skit! Senare på kvällen åkte jag till min älskling Clara <3 

Igår va jag bara hemma och tog de lugnt, en tripp till Ikea för lite käk dock. På kvällen kom natta och jossi och joina mig på en cigg, senare på natten vart de en tur till mc med Pekka som slutade med popcorn och filmer hela natten, älskar att ha bra grannar hehe, aja nu måste jag duscha, ikväll firar vi Evelina som blir 20år imorgon, ses i dimman! 









Kommentera inlägget här: