manduuuw

en blogg om min vardag .

you never said a word

Kategori: Allmänt

oj de va ett tag sen. men har verkligen inte orkat/haft tid att blogga. 
jobbar, umgås med vänner och familjen och bara njuter av livet goda stunder .

haft en svacka senaste veckan, kanske inte märks men de har känts i vilket fall, men igår vart det mycket bättre.. att bara några få ord från någon kan göra såååå mycket, helt sjukt, tackar jag för =) 

vet inte riktigt mer vad jag ska skriva?? Åker till köpenhamn om 12 dagar med bästis, ska bli skönt att komma iväg lite faktiskt. Ja juste jag ska börja plugga nu, till barnskötare faktiskt, så slutar jobba 13sep, har redan ångest, vill inte sluta på mitt jobb, stor trivs verkligen!! aja nu har ni fått en lite update, har dock inga bilder inlagt på datorn hehe, så puss på er . 

 
Kommentera inlägget här: